Amikor az ügyfél olyat mond, amivel nem értesz egyet

Mindig mérlegeld, hogy feltétlenül szükséges-e, hogy kijavítsd az ügyfelet!

Ha olyat mond, ami valótlan, de fontos, akkor kérdezz vissza rá!

Például azt mondja, hogy

Vevő: „Ebben a házban többen nem fizetik a közös költséget.”

Én: „Had kérdezzem meg, ezt honnan veszi?”

Vevő: „Az egyik ingatlanos mondta.”

Én: „Örülök a kolléga segíteni akarásának, de én ezt másképp tudom. Azt javaslom Önnek, hogy ne üljön fel pletykáknak. Kérünk Önnek ez ügyben írásos tájékoztatást a közös képviselőtől. Szólni fogok a tulajdonosnak, hogy kérjen ilyet. Rendben van?”

 

Ha tényekkel tudod cáfolni, akkor a következőképpen járj el:

Például azt mondja, hogy

„A ház sarka meg van süllyedve!”

Te meg tudod, hogy az a repedés, ami látható csak esztétikai probléma, statikus is látta már, és nem okoz műszaki problémát, akkor mondj valami hasonlót:

„Önnek jó szeme van. Természetesen megnézettük műszaki szakértővel, aki úgy nyilatkozott, hogy ez csak esztétikai hiba. Nincs mögötte komoly műszaki probléma. Természetesen, Ön is megnézetheti szakértővel. Rendben?”

Az persze evidencia, hogy csak akkor mond ezt, ha tényleg így van!

 

Ha az ügyfél olyan dolgot mond, amivel nem értesz egyet, ami nem fontos, azt hagyd rá!

 

A fenti szöveg részlet a TJ Magán Ingatlanos Akadémia képzési anyagából.

A kezdő értékesítők sok olyan dolgot csinálnak, amit nem kéne. Nem csak arról van szó, hogy fölösleges. Gyakran egyenesen káros. Ellene dolgozik saját szándékának. Akaratlanul is konfliktust kelt…

Légy te is profi ingatlanértékesítő!

https://magan-ingatlanos.hu/

Szólj hozzá!